Minä oeln tuhlannut ..humputellut kuten meillä päin (siltä mistä olen kotoisin) isä ruukasi sanoa jos joku oli tuhlannut rahojaan...=D.

Tilasin ööh joku aika sitten Hiekkaoliivista muutamia ihania juttuja ja noissa molemmissa lehtiössä on niin ihania kuvia ja papereita että arvatkaas miten mulle kävi...??Vanhan aikaisesti ..en ehnno käyttää niitä..siispä joudun tilaamaan jossain vaiheessa uusia kuvia sandylta !!

Tosin meikäläisen humputtelut taisivat vähäksi aikaa loppua ..meinaan ostettiin kannettava tietsikka..ja mä alan maksamaan sitten sitä vaikkei se mulle tulekkaan =).On nääs oma lehmä mulla tässäkin asiassa ojassa...kuten miesten kanssa yleensä pitää olla välillä!!

Lisäilen musitakin ostoksistani kuvia kunhan ehdin..ja tätä en sitten tee siksi että leuhkisin rahan menolla vaan ihan siksi kun näkyy muissakin blogeissa olevan näitä ostoksia kuvattu =).

378187.jpg

Ja tämän satsin voitin Britt:ltä Huutonetistä =) Aikaa sitten

390875.jpg

Ja tällä viikolla tuli nämä ihanuudet =)

398569.jpg

398573.jpg