Olin pyrstölleni lentää torstaina kun postipoika (joka oli erittäin pottuuntuneen näköisenä oven takan =D) toi minulle ISOn kuoren..olin tosi ihmeissäni kun ...kääntelin pakettia että mitä en mä mitään ole tilannut ??Ja ...kun sitten vapisevin käsin (kuumeesta ja jännityksestä soikeana) avasin paketin oli yllätys melkoinen paketti olikin SAY:ta ..=D .Jo toinen ..kyllä huokailujen sarja kuului varmasti naapuriin asti..kaikkea super hyper IHANAA paketista löysin...Kuvan laitan myöhemmin tänään... mutta tässä hieman viittausta siihen mitä paketista löytyi =).

****
 

2.Paketin sisältö:

Ihana valokuva albumi (jossa ainakin 100 sivua),Leppäkerttuhaaraniittejä,3D tarrateippiä kuvien kohottamiseen,arkki ihania tarratekstejä,2hellokitty tarraa,Saksanpaimenkoira kortti (joka muuten oli ihan uusi mulle ja pääsi keräily kansiooni =D),Joutsen 3 arkki, Vintage eläimiä arkki ja taustapaperia/kuvioita arkki,+Fazerin sinistä ja valkoista suklaata , nam =).

Mistä kummasta Sayni tiesi/aavisti että kaipaan juuri kaikkea tuota mitä paketissa oli??

Kuvat siis myöhemmin..

Nyt siis kuvat tästä iiiiiiik ihanasta paketista =).

356628.jpg

ja toinen

356629.jpg

Tuo saksanpaimenkoira kortti on ihka uusi minulle..Minähän kerään sakemanneista kaikkea mahdollista, kortteja ,t-paitoja, kuvia, tarroja jne..joten SAY:ni laittama kortti pääsee sakemanni kansioon..!