Hain äsken postista ystävän yllätys paketin jossa parinani oli Millam.Paketti olisi tullut jo perjantaina mutta meidän super laiska postinkantaja taas (kiroilen koko kantajan alimpaan hel...) jälleen teki kivan tempun. Jakoi tänään postin ja lapun jossa luki"jaoin postinne 13.2blaah blaah blaah ja teille on isokokoinen kirje joka ei mahtunut luukusta sisälle". Hmm ois varmasti mahtunut ja ovenkin olisin avannut JOS eukko ois soittanut ovikelloa. Mutta kun ei soittanut! Tukittu Olen nyt ollut kolmatta viikkoa kotona kun posti on jaettu ja 1:n ainoan kerran (kun vakituinen jakaja ei jakanut postia) on ovikelloa soitettu..! Olen siis ravannut/tai mies on milloin mitäkin lähetystä hakemassa postista. Alkaa mennä hermo..uskotteko??

Tänään tuli myös eräs lähetys ..kuori hajalla ja meilläkään ei postissa/jakajat tunne tarraa "kuori rikkoontunut saapuessaan postitoimi paikkaan"..! 

No jokatapauksessa iloisimpiin asioihin..Millam lähetti minulle aivan upean, ihanan , mahtavan lähetyksen jossa on kyllä budjetti tainnut mennä yli...Iso kiitos, arvaappa tuntuuko minun lähetykseni sinulle nyt hurjan pieneltä ja vaatimattomalta?-tuntuu..

Paketissa siis tuo ihana kirja, kollaasi arkkeja, uutta lakua (en ole tuota maistanutkaan)..Dumlelakua..klurps.. ihana magneetti,kortti ja todella tarpeellinen itsetehty nenäliina piilo! Tarpeellinen siksikin kun olen muuten TAAS kipeä..nokka vuotaa, aivastuttaa jne.. ehdin olla kokonaiset 3 pv terveiden kirjoissa.Katsokaa ja ihastelkaa...