Anteeksi ensinnäkin Hipsu kun en ole saanut päivitetty pakettejasi tänne blogiin. Kaikki ihanat paketit ovat saapuneet, niitä on ihailtu moneen otteeseen ja kortteja myös ihasteltu =). On ollut hieman hulabaloo viikko ja nyt kun miehen kesäloma alkoi en varmaan paljoa koneen ääressä istuskele kun mennä huidellaan jossain muualla kuin kotona. Neiti 12vee lähti leirille tänään, saapuu takaisin kotiin torstaina.

Tänä aamuna heräsin hel...tin moiseen hammas särkyyn, kun neiti oli saateltu bussiin käväsin kelalle viemässä raha-anomuksen ja hallelujaaaaaaaaa päätöksen käsittelyyn menee jopa 3viikkoa!!!!! Eli ei mitään tietoa mistä rahat revin laskuihin saatikka hammaslääkäriin..Jonne siis soitin ja aikoja ei ole Itku, yksityiselle on mentävä ei auta itku markkinoilla..saakeli kun ottaa pattiin. Soitan huomenna ja kysyn saanko laskulle jos saan menen mutta jos en sitten kärsin helvetin tuskasta koko juhannuksen..=( ja mahdollisesti pidempäänkin.

Niin ja kiitos kaikille kehuista, siis noiden korttien suhteen.Kehut lämmittää aina mieltä. Nyt mä olen tehnyt hurjan monta korttia ihan tilauksesta. Laitan kuvia kohta.. Tilauksia on oottamassa 5 kunhan saan tän tuskan pois suustani voin keskittyä korttien tekemiseen.

Tässä viimeviikon Toverikesäkuun pakettista kuva:
1245070163_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja kun kaikki ei mahtunut kuvaan, tässä kortti avattuna:

1245070178_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mistäs tiesit että olen pöllö fani?? Olenko kertonut?? Olen kyllä aivan sanaton sillä olen saanut niin taidokkaasti tehtyjä kortteja hipsulta ja minun näköisiä peketteja, ajatuksella kasattuja ettei ole tosikaan ..ISO kiitos !!

1245070194_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tässä äskettäin tullut tän viikon paketti, mun paketti lähtee sinulle vasta huomenna, nuo tilauskortit ja pakkaamiset sekoitti mun pään ja ajatukset..Katsokaa, kaikkea ihanaa on taas niin muhkea paketti että kaikki ei edes näy kunnolla.

1245070221_img-d41d8cd98f00b204e9800998e