Saatte nauraa mutta mä olen surullinen ...mun yksi lemppari laulajista on viime yönä kuollut kotonaan..Juu KIRKA on kuollut =(.Vasta lähti Juice ja nyt kirka kukahan seuraavaksi..??

Nyt olen vapaa
ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden,
olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Laitan illalla nuo kuvat..ja laitan omista tekemistäni hiekkaollivin atc7 korttivaihtoon tekemäni kortit myös laitan tänne kun luulen että ne on jo omistaja saanut??Omiani en vielä ole saanut mutta lisään ne kun ehdin..Voi voi tajusin että olen tainnut tehdä hassusti ne kortit jos ne on väärin tehty teen toki uudet!!

Luokses leijan, jonka lähetin yli vuorten
tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa
luokses kauniit ajatukset mun yli vuorten
tuuli tuoda saa, tuuli tuoda saa

Näin leijoihin kultaisiin kirjoitan
kauneimman mä lauseen
kun kanteen taivaan leija nousee
sen nähdä saat

Kansat kaikki lukea nyt näin yltä vuorten
rakkautemme saa, rakkautemme saa
päivänpaisteen paperisen näin yli vuorten
tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa

Näin leijoihin kultaisiin kirjoitan
kauneimman mä lauseen
kun kanteen taivaan leija nousee
sen nähdä saat.