Perjantaina 2.3 oli mulla TODELLA energinen päivä joka meinas kyllä mennä ihan hullunkuriseksi iltapäivällä..Meinaan tuli alavatsaan sellainen kipukohtaus ettei oo tosikaan..minullahan on korkea kipukynnys johtuen kai sairaudestani mutta tämä kuulkaas tuli niin yks kaks että taju meinas lähteä.Onneksi oli naapurin emäntä käymässä ja hän todisti miehelleni mun valkoiseksi valahtamisen, pahanolon ja muutenkin omituisen olon..ja kai tuo ukko näkikin kun mä istuin keittiössä kalpeana kuin lakana....Saunaankaan siis löylyyn en uskaltanut illalla mennä, kävin ihan suihkussa vaan ..koko päivänä ei ruoka maistunut oli oksettava olo ja väsytti ihan sikana...

Illalla olo alkoi helpottaa MUTTA mulle tuli illalla ihan hillitön nälkä vaan mites syöt kun pelkkä ruuan ajattelu teki pahaa...

Saas nähdä milloin saan ajan omalle lääkärille jotta tutkii ja hutkii mikä mulla on ?? =(.Kai mulla on "väärä lääkitys"=D