SAY8 Hymy.Olen tällä hetkellä kotona kuumeen kourissa olin kyllä jo eilen kun postinkantaja ovikelloa soitti mutta nyt vasta jaksan päivittää blogiani( niin olen influenssassa..tämän kun sairastaa tietää sairastaneensa tuumasi sairaanhoitaja minulle aamulla kun aikaa yritin saada lääkärille) siis asiaan...Say8 parini yllätti minut kyllä ihan 10:llä..ensinnäkin pakettin päällinen (ette saa kuvaa siitäKieli ulkona) on aivan ihana kissoja vilisee laatikon kannessa..ja sisällys se vasta ihana onkin! Hyvä etten pyrstölleni lentänyt kun laatikkoa avasin..Oih ja voih...mitä ihanuuksia..kuva ei kerro kaikkea mutta osviittaa se antaa siitä mitä kaikkea ihanaa sayni onkaan minulle laittanut! Paketista löytyi siis kaikki tämä:

peilejä(pyöreitä ja neliskanttisia,namskis..),tildanauhaa (just mun väristä),ääriviivatarra-arkkeja 5kpl( ja kaikki mulle uusia),kohotarroja 3pakettia,sydän ompelupaketti kankaineen,heijastin nauhoineen ja mitä kaikkea mahottoman ihanaa paketissa vielä onkaan (tutkin paremmin kun voimat palaa),vanua sydämien täyttöä varten,ihana susi kortti ja ihana enkeli rintaneula..! Iso kiitos Sayni..piristit hurjasti kuumeista päivääni...

Onkohan sayllani kissoja koska täällä 3 kollia puski pakettia antaumuksella ennen kun sain avattua paketin ?? Hmm..kenties..joka tapauksessa mulla on tunne että sayni joko tuntee minut hyvin tai on lukenut blogiani hyvin huolellisesti..=). Niin ja kortissa oli viesti että paketti on ystävänpäivähenkeen kasattu..mulle tulikin tunne että ystävänpäivä tuli jo..mistä tulikin mieleen että saankohan tänä vuonna kenellekkään tehtyä ystävänpäiväkortteja??