Mä olen pitkään ollut ihan varma kuka mun sayni on ja erästä blogia sillä silmällä jo pitkään olen katsellut mutta nyt en ole enää ollenkaan varma kuka mun sayni on?? Silmänisku

Meinaan eilen putosi postiluukusta kortti, ulkomailta..päivätty 13.4.09 kuvan saatte myöhemmin ..niin nyt meni sitten salapoliisi työ kokonaan uusiksi..Höh!! Tai sitten sayni on matkustellut mutta ei ole blogissaan siitä hihkunut...?? Mene ja tiedä?? Jännää...=)

Edit: Tässä kuva sayltani saamasta kortista..=)

1240092898_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten toiseen asiaan, tänään olin lapseni koululla palaverissa 2,5tuntia! Juu meinas tulla kiire töihin..ja 2vuoden painolasti tipahti hartijoita ja vatsasta ja jotenkin oli helpottavaa tietoa mutta toisaalta miten tämä tieto vaikuttaa lapseeni ja hänen itsetuntoonsa? Palaako takaisin se iloinen, ihana nauravainen tyttö vai onko murhe vallannut lapsen/nuoren mielen...Toivon että kaikki kääntyy hyväksi ja ratkaisu on oikea.