Olen kyllä ällikällä lyöty mitään näin kivaa ja ihanaa postia en osannut vielä odotellakkaan ...Meinaan SAY:NI lähetti minulle paketin ...Hmm..postileima ei täsmää edelliseen..mielenkiintoista =D..Katsokaa ja ihastelkaa..minun lempivärejäni, ihania papruja, sellaisia vellumeita mitä en ole nähnytkään ja ihania kiiltokuvia voih mitä kaikkea ihanaa Olenkaan saanut =D!! Minä pompin kuin kumipallo täällä ja odotin maltamattomana että naapurin täti lähtisi jotta pääsisin hypistelemään pakettia ja tavaroita...Kuvaon huono mutta mahottoman onnelinen olen..Olet joko hyvin tutkinut Blogiani tai sitten tunnet minut jo entuudestaan =).Ja muuten lakua en ole vielä syönyt ja Teet on uusia minulle ne testaan heti huomenna..=)

525569.jpg

Myös tämän pussin sisältö on iiiiiiiiihana ja sain myös noita haaveilemian kirjain tarroja joista näkyy pikkasen kulmaa..Jatkan huokailua =D.Kiitos Sayni oikeesti hirveesti paljon ..ja muuten olihan kortti itse tekemäsi!! Otetaan rennosti ..enpäs ole minäkän tainnut omalle saylleni lähettää mitään itse tehtyä!!

525570.jpg

Onnellisena menen nyt kohta nukkumaan ....SAY Pelasti päiväni !!!

Edit:Tässäpä listaa mitä paketissa on =)...

Eri kokoisia ja muotoisia kartonki kehyksiä, pohjia..jne Iso pussillinen ihania sävyjä =),kukkanauhaa+keltaista nauhaa korttiaskarteluun,kirjain tarroja, a5-kokoisia korttipohjia,+neliökorttipohja ja kuori,Suklaalaku,teetä,erilaisia käsintehtyjä papruja pussi, nam mitä värejä =),2arkkia kiiltokuvia(ihania Vintage aiheita),vihreitä Vellumeita,mulberipaperia ja 3d kuva arkkeja A4-kokoa 4kpl.+itse tehty kortti jossa viestiä asiasta.. Mistäs muuten SAY:ni tiesit että minulla on loppu nuo neliö korttipohjat??Varsinkin nyt kun leikkuri levisi en saa itekkään niitä leikattua !!Joten vielä kerran ISO kiitos kaikesta!!