Päivitykset aloitan huomenna ..nyt on niin rätti-poikki-väsy olo =(.

Meillä oli Keski-suomesta viesrait..ei ne vieraat mua väsyttänyt vaan ihan joku/jokin muu...Nyt vaan seuraavaa testin tulos..ja sen testin löysin täältä eli mä olisin Muumimaailman hahmoista . Yllätys-Yllätys olen Nuuskamuikkunen =).Hän onkin lempihahmoni =).

Jatkan huomenna päivityksiä.Kiitos Hurrjasti Hiekkaoliivin ATC-taustapaperivaihto jossa parini oli Millam . Mä en tajunnut kenelle olin lähettämässä taustapapereita, ja siki en älynnyt käydä sivuilla katsomassa mistä hän pitää =(.Ja siinä vaiheessa kun oin saanut sivuilleni kommentin paprut oli jo pakattu..ANteeksi jos paprut oli vääränlaisia voin kyllä lähettää uudet jos niistä et pitänyt?? Ja kiitos muutan niistä kuvista..mun kamera tosiaan oli silloin tyttärellä lainassa kun oli Keski-Suomessa lomailemassa. Lisään huomenissa/ alku viikosta vaihdon kuvat..ihania papruja sain iiiiiiiiiiiisoooooooo Kiitos!!