Odotin äsken nenä postiluukussa kiinni(kuvainnollisesti) jotta saisin postia..ja pyh mulle ei tullut mitään-ei yhtään mitään =(.Ei edes toveri tammikuun lähetystä...Mä kyllä omani hänelle pakkasin jo viikonloppuna ja postiin sen kiikutti mies kun itse makasin ma-to kuumeessa pahimmillaan 39 astetta oli kuumetta. Se on paljon se ihmiselle jolle kuume ei yleensä nouse.Maanantaina olin vielä duunissa mutta maanantai-iltapäivällä tunsin kuinka kuume alkoi nousta...ällö tunne.

Mitäkö teen viikonloppuna? Kirjoitan esseen jonka pituus pitää olla vähintään 4 A4-kokoista sivua tietokoneella kirjoitettuna fonttikoko 11-12. Ja kirjoitan HENSUA= Henkilökohtainen näyttösuunnitelma. Kai mä uloskin jossain vaiheessa pääsen jos ei muutoin niin kauppaan...eikös ole kiva viikonloppu minulla tiedossa? Kaikki te jotka minulta kirjettä odotatte, koittakaa jaksaa helmikuuhun viikolle 8:n silloin aijon kirjoittaa, askarrella ja vaan olla! En tee ainuttakaan koulutehtävää sen lupasin itselleni, miehelleni ja lapsilleni! =).Näyttöhän minulla on jo 2-6.2 aaapuva....