Sain pikku summan rahaa ja kävin keskiviikkona siellä kirja alessa.Kanta-asiakkaan tarjous oli osta 5kirjaa maksa 4. Nooh mä sitten ostinkin 6kirjaa ja sain yhden ilmaiseksi. Tuo Linnunsilmä kirja matkasi jo tänään ystäväni mukana hänen luokseen!! Lupasin sen hänelle kun ei toi ollutkaan sellainen kirja kun luulin! Ja siinä tungoksessa ei voinut ees katella niitä kirjoja!!Risto Räppääjät meni Lyylille, ja mulle iski muuten hinku pitää ostaa lankaa, puikot ja virkkuukoukku. Kun luieskelin tuota "hetaleita poropeukaloille" Kirjaa tuli tunne että minäkin haluan tehä!! =).Osaankohan enää...??

1226252.jpg

Lauantaina käytiin sitten ostamassa mulle talvikengät!! Jo meinaan oli aikakin olen saanut perintönnä vanhimman tyttären talvipopot ja kengät on ainakin 8 vuotta vanhat ..nyt ne lensi kaaressa roskiin. Sain ne kunnon goretexin suomalaiset kengät!! =) ja samalla löysin Cittarin ale korista Cooksonin yhden kirjan ..Nyt ei puutu kuin 3 vaiko 4 kirjaa!! Ne kun saisin!!

Neiti sai luistimet kokoa 38!!! 37 oli pienet!! Et sillei..=O .Suksia emme ostaneet, neiti tuumasi että JOS lunta tulee voi hiihtää pätkä suksilla ja monotkin on vielä ok..nooh päädyttiin sitten että eipä osteta!! Aika järkevä likka..tuumasi että säästyypähän sekin yli raha!! Neiti menee isonsiskonsa kanssa UNIKLUBIN keikalle 26.1 kun täällä on ne Jang(?) messut.Eipä ollut paha lipun hinta kertsi kortilla..5eukkoa!!

Mitäs muuta olen päivittänyt KIERRÄTETÄÄN blogissa juttujani ja osa korteista on YHÄ Vapaina!! Käykäähän vilasemassa ja jos jotain löydätte laittakaa sähköpostia reilusti!! Sivuni ylälaidasta löytyy maili osoite.