RouvaLypsyn Blogissa oli minulle tunnustus..Kiitos olen otettu!

2101791.jpg 

RouvaLypsyn mukaan hänen blogiaan ei olisi syntynyt ilman minua =)! Kyllä mä uskon että jossain vaiheessa olisit blogin saanut pystyyn mutta tosiaan on ollut ilo olla avuksi.

Jos jaat palkintoa eteenpäin, sen saa antaa vain kahdelle per vuosi.

Minä en jatka tätä ainakaan vielä eteenpäin vaikka ois mullakin muutama ihminen jolle palkinto antaa...

*********

Purppura1:n Blogissa oli myös minulle tunnustus..Voih kiitos =). Kiva kun tulet sivuillani hyvälle tuulelle =)!! Tervetuloa uudelleen!

2093494.jpg

Maininnan eteenpäin jakamisen sääntöjä ovat:

1) Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.
2) Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.
3) Palkinnonsaaja panee palkinnon logon blogiinsa.
4) Logo tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.

5) Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan.

Kansainvälisen, Uruguaysta alkunsa saaneen palkinnon alkuperäiset säännöt ovat täällä.

Minun pitäisi nyt valita 5 blogia ja se on vaikeaa, koska minusta kaikki blogit joissa vierailen ovat  palkinnon ansainneet.Minun täytyy nyt oikeesti miettiä asiaa ja palaan myöhemmin asiaan!