Jee ihanaaaaaaaaaa olen siis mukana myös otsikon vaihdossa ja vaihdon järjestäjänähän siis toimii mrs VSOP . Pakettia alan kasailemaan ihan lähi päivinä sillä haluan saada sen ajoissa postiin kun minä en ehkä enää kotona ole 21.6 postintulon/lähdön aikaan .

Tähän laitan kuvia lähettämästäni ja saamastani puolesta kilosta JOS paketti tulee   ennen reissua..=).Näkee nyt..jännää...

Juu mä sain "puoli"kiloa askartelumatskua Kaisuliinalta... kuori pinoi 161g joten aika kaukana ½kg:sta...mutta iteppähän lähin.Emoa en ole syyttänyt mistään enkä tule syyttämäänkään.Ihmetyttää vaan että jos sovitaan puolen kilon vaihto niin miten se muuttuu yks kaks n.200g vaihdoksi.?? Mulla heräsi epäilys......=D.Tässäpä nämä mitä minä sain..omaa lähetystäni en voinut kuvata koska kamera oli lainassa mutta yli ½kg lähti reippaasti....ihan siksikin kun tykkään ilahduttaa ihmisiä =).

668405.jpg

Parilleni tiedoksi.. Kyllä mä kaikista kuoren sisällöstä pidän/pidin!! Mua vaan potutti se että sovitaan ½kgn vaihto joka kutistuu alle 200g :n ja kuoreen olisi mahtunut enemmänkin!! Enpähän jaksa tästä asiasta vaahdota enempää !!

ISO KIITOS KAISALLE ..Hän oli laittanut minulle lohdutukseksi ihanan paketin siis lisuketta tuohon ½kgaaskartelumatskua vaihtoon....Kiitos ja anteeksi kun nyt VASTA saan kuvan tänne !!!

Katsokaas mitä ihanuuksia sain .=).Tuossa on monenlaista materiaalia ja myös kaikenlaisia muuta ihanuuksia jotka taatusti tulee käyttöön kaikki =).

749674.jpg