Olin eilen Tyttäreni Minnulin Ja Ystäväni Tarjuskan kanssa kuuntelemassa,laulamassa ja tanssimassa =).Juu muuten en ois lähtenyt mutta kun Bablo tuli tänne niin oli IHAN pakko!! Siinä on laulaja mun makuuni !! Ja muutenkin on tooosi mukava mies..=).

Ja sitten eilen kävi toteen mun enneuni!! Moni on tästä tänään puhunut ja tylysti sanoneet kyllähän toi jo tiedettiin ...aikaa sitten Arihan keräsi kansan sympatia pisteet itselleen!  =O!! Minä seurasin Idolsia ja jo koelauluissa Kun ISO A eli ARI KOIVUNEN veti Kirkan Biisin "silta yli synkän virran" mä sanoin tää jätkä Voittaa koko potin! Näin ton koelaulujen jälkeen unta jossa olit katsomossa finaalia ja ARI voitti koko kisan! =D Eli mun uneni kävi toteen, epäilijöille tiedoksi että mun unet on 98%pitäneet ennemmi tai myöhemmin totta eli jossain vaiheessa ne unet on toteutuneet! Minkäs voin sille kun olen näkijä! Elämä olisi välillä paljon helpompaa kun ei tietäisi asioita etukäteen niin paljon! Ja mitä tulee sympatia pisteisiin niin empä tiiä mitä mitä noilla tarkoitetaan mut Ari laulaa Jumalattoman Hyvin. Scorppareden Biisi oli yliVeto ja Piano Man =)!!!!

500562.jpg

Toki Pidin myös ANNAN äänestä mutta Ari veti jalat vetkuloiksi!! <3.Kaksi mun suosikkia oli Finaalissa !!

500561.jpg