Jotta en olisi niin salaperäinen tyyppi kerron hieman mitä olen voittanut joskus ja viime viikolla =).

Vuonna 2004-2005 osallistuin Diddl kilpailuun ihan huvikseni ja olin todella todella yllättynyt kun minulle tammikuussa 2005 soittettiin ja kysyttiin mihin aikaan olen kotona jne..että sinulle olisi isokokoinen paino 6,5kg paketti saksasta!! Olin todella todella hölmönä ja sain kysyttyä onko se joku sellainen että pitää tullit maksaa?? Ja kun en ole tilannut mitään mikä kumma se voi olla ?? Nooh paketti tuotiin minulle kotiin tammikuussa (päivää en muista) ja kuulkaas ette ikinä usko mitä laatikosta paljastui..Tällä veikeällä sisäsiistillä kaverilla on pituutta 120cm ja paino vaatimattomat 6,5kg (Roopen mielestä sitä olisi ihana pureskella ja korvaa on kuulema jo nuoltu kokeeksi =D) ja Herran nimi on DIDDL olkaa hyvä ja ihailkaa :=)

395542.jpg

Kuva Ei ole hyvä sillä vanhalla kameralla ei kunnon kuvaa saanut mutta otan paremman teille ihasteltavaksi.Ennen tuota palkintoa olimme kyseiseltä sivulta vuorotellen minä ja tyttäreni voitettu jotain pientä kynä-kumi systeemiä!Mutta tuo oli Jotain aivan MAHTAVAA ...Diddl herra on makkarissamme hyvin hiljaisena istuu puuarkun päällä ja katselee ihmetellen suomen Lunta ja pakkasta.Katsokaas Jalan kokoa ja arvatkaa huvikseen jalan koko =).

Parempia kuvia Diddl -Herrasta =)

398568.jpg

Ja Katsokaa mikä tuijotus=).Nuo mustat patukat tuolla päällä on taivuteltavia =).

398570.jpg

Tuosta voisikin kehitellä kilpailun =)...Joskus ...