Niin kuten otsikossa lukee voinen kai jo tuulettaa?? Työssäoppimisessa viimeinen päivä oli tänään. Arviontikeskustelu 2:sta näytöstä, oppimisen ohjaaminen ja Toiminnan tukeminen -näytöt menivät läpi. Sain mun koulun (siis mun koulun) näyttömestarilta hyvää palautetta. =). Kyllä mä olen töitä tehnytkin. Aikaa oli varattu arvionti keskusteluun 2,5tuntia ja eipä mennyt kun 1½tuntia!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Monta kertaa ope ja ohjaajani onnittelivat..mä hymyilen täällä kuin hangonkeksi.Tukittu.Huomenna taas koulunpenkille takas 13:a päiväksi... sitten se on ohi..jos portfolio vaan menee läpi =).

Toverikuun paketti on saapunut, kuvaa siitä mitä mä laitoin saatte nyt oottaa..laitan viikonloppuna. Kuva saapuneesta paketista löytyy täältä. Tuokin meni niin kummasti. Parini on Katja(??) mutta blogi ei ole hänen?? Katjan puolesta sain viestejä ja toiveita lähetyksistä blogin omistajalta...kumma juttu kun parini ei voi itse mailailla minulle?????