Minä en montaa kertaa ole ehtinyt näihin Tarun haasteisiin osallistua vaikka mieli on monasti tehnytkin.Ei vaan opiskeluilta ja työtä jää aikaa, hyvä kun kotihommat jaksaa kunnolla 1-2x viikossa tehä. Juu juttu on niin että tää mamma " vaan" opiskelee, tekee tehtäviä, näyttösuunnitelmia ja hensuja ja käy töissä..kotihommat jää sitten retuperälle...Otsan rypistys. Voin sen täällä ihan reilusti tunnustaa- jotta riittää kylän ämmillä puhumista.TukittuAsiaan..Osallistuin siis TARUN Tämän viikkoiseen haasteeseen ja Tämän viikon luonnoksen on tehnyt DT MARIAH.

Ensin katselin mallia että voi kakka miten tuon saan tehtyä kun mulla ei ole kaikkia hienoja leikkureita ja taittoluita sun muita vehkeitä mutta niin mä vaan sain aikaiseksi kortin. Parannettavaa on tiedän sen mutta kunhan mulla joskus sitä aikaa on teen näitä kortteja varmasti lisää, niin ihana malli tämä on..niin ja kun saan ostettua tämmöisen.  Kuviokartonkia mulla ei tietenkään ollut, tai mulla on muistikuva että on mutta missä??!

Tässä korttini:

1239561908_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Samalla leikin uudella kuvan käsittelyohjelmallani =).Voi olla että lisään korttiin vielä perhosen, saapas näkee mitä kenkä tekee..

1239561934_img-d41d8cd98f00b204e9800998e