Kävin postissa ennen töihin menoa ja sain paketin käteeni ilman lappua(lappu oli kuulema jaettu tän päivän postin mukana,vaikka paketti oli saapunut jo 3.4!!! Näin toimii meidän LAISKA postin jakaja!!). tänään oli duunissa niin raskas päivä ettei ole aikoihin ollut-taas mietin että taidan olla oikeesti hullu kun luen itselleni ammatin jossa työskentelen lasten kanssa jotka ovat välillä todella levottomia! -Hullu saa olla muttei tyhmä eikös se niin mene?? =)

No niin Sayni pakettiin, kyllä taas tuli niin puskan takaa tää lähetys että ei ole tosikaan.En ollenkaan osannut ootella tätä vielä ja millainen paketti jälleen kerran! Aivan ..sanat ei riitä kertomaan kuinka otettu olen.

Ennen kuin kerron enemmän sisällöstä Sayni kyseli miltä on tämä say kierros maistunut? Siis oikein hyvältä, olen monessa say kierroksessa ollut mukana mutta tämä kierros (siis say8) on ollut jotenkin kaikista paras mitä on ollut ikinä! Nyt kukaan ei saa suuttua!

SAY8:ssa parini joko a) tuntee minut todella hyvin b) tai sitten hän on lukenut ja lukee blogiani huolella..niin huolella että seuraavan kerran kun jossain netti kaupassa pyörin en saa ajatellakaan että ostan sitten joskus..sillä pakatista löytyi jälleen kerran jotain sellaista jota mietin että sitten kun on enemmän rahaa ja kun tiedän mihin tuota käytetään..niin ostan sen...Cool.-Sayni siis lukee ajatuksianikin.

Sinä Sayni todella tunnut tietävän mistä minä pidän ja millainen minä olen -hui pelottavaako? Ei ei minua pelota. Voisin kehua vaikka kuinka paljon saytani ja tätä kierrosta vaikka voin sanoa että itse en varmaankaan ole ollut mikään hyvä say parilleni, kiitos noiden suru-uutisten, miehen suvun paskan jauhannan-joka yhä jatkuu, nyt juoruiluun on vedetty meidän lisäksi jo lapsetkin.Kirjoitan tämän silläkin uhalla että kaikkitietävät sukulaisämmät menee ja lukee blogiani! Onneksi ei ole kyse minun suvustani! Voi mies parkaa..Päättämätön. Ja tämä hemmetin opiskelu joka on nyt tappotahtista. Sinulle sukulaisämmä joka tätä luet tiedoksi vaan että opiskelu+perhe+työ ja harrastukset siinäpä miettimistä miten tuon yhdistät!

Nyt laitan kuvan sayni ihanasta niin keltaisesta, pääsiäisen värisestä paketista. Kiitän sinua jälleen ihanasta paketista SAY..Lisää mietteitä yritän kirjoittaa pääsiäisenä jos suinkin kouluhommilta ehdin..aaargh..

Paketissa siis ihania leimakuvia, kukkia, susi kortti -jälleen uusi, huopakukkia, tiputarvikkeita, kukkanappeja, heteitä, kartonkia ja mitä kaikkea muuta paketissa onkaan..huomenna tutkin paremmin. Nyt kiitos ja kauniita unia!!

1239051551_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niin ja tuo perfect jauhe ..kerro ihmeessä sayni mihin ja miten tuota voi käyttää?? -Tuo oli se jota mietin että ostanko vaiko en ja kauppaan se jäi..vaan nyt se on jo mulla !!

Pakko kertoa että lähetyksen alla perintönä saatu pöytä ja anopilta lahjaksi tullut poppana.

Mietiskelin tässä aamulla kun aikaa taas on ollut miettiä, että kyllähän tämä say aika ja kaikki vaihdot vaatii minultakin olla muutakin kuin vastaanottaja joka saa ihania paketteja. Pitää muistaa päivittää blogia ja se mitä itse kaipaan yhä vain omalta saytettavaltani.. sitä tykkäyslistaa. Kun en tunne kaikkia ihmisiä ja uusia tuttavuuksia tulee niin kannattaisi päivittää sitä listaa tai edes tehdä se. Koska ei siinä ilmoittautumiskaavakkeessa meikäläinen ainakaan muistanut kertoa kaikkea.

Minä nyt olen tämmöinen että tykkään kaikesta-listakin tosin löytyy ja on mulla muistissa itselleni ostoslistakin, se on minua itseäni varten koska lippulappuset ei pysy tallessa minulla niin blogiin vaan muistilistaa ylös..=).Niin suosittelen tuota tykkäyslistaa muillekin se kuulkaa helpottaa paria huomattavasti jos on kirjattu ylös mistä tykkää ja mistä ei, ei se oo toivelista.

Ainahan voi repäistä niin kuin olette huomanneet mun sayn tehneen..=).On tullut ompelupaketteja, kissoille herkkuja ja leluja jne.. -tästä tulikin mieleen että say..hiirulainen ei enään piipitä/viserrä =(. Jompikumpi veljeksistä (Ville todennäköisesti ollut asialla) uitti sitä perjantai iltana koiran vesikupissa, sieltä löytyi hiiren"raato" lauantai aamuna.Kuivumassa oli 2 vr:a mutta ei piipiptä ei on hiljainen hiiri.