Pakko hyödyntää nyt ATK-tunnit koulussa kun en millään ehdi/jaksa kotona paneutua blogin päivittämiseen..ANTEEKSI!!

Sayn paketti oli vissiin tullut perjantaina? Enpä ollut viikonloppuna kotona niin en tiedä mutta oletan että perjantaina se saapui koska torstaina olin kotona ja silloin ei postia tullut! Paketti on jälleen ihana, valitettavasti kuvaa ja listaa tavaroista en voi vielä laittaa kun en ole kotona.Olen siis koulussa ja nyt tauolla. Sayn paketti oli erittäin jouluinen, joulukortit on tehty mutta ei haittaa nämä materiaalit laitan talteen ensi vuotta varten. Ihania uusia leimakuvia paketissa ainakin on!

2163417.jpg

Kiitos vielä kerran sayni, paketissa oli vielä teippirulla (kaksipuoleistako??) mutta se on nyt hävinnyt mihin lie?? Nyt ois toive noista CD-Levyistä. Mä sain 2 valintatalon muovikassillista CD-levyjä opiskelukamultani joten nyt on piiiiiiiiitkäksi aikaa CD-Levyjä =) askarteluihin!!

Viikonloppu meni shoppailessa Espoossa ja myös pikkujoulu tunnelmissa ja kotiin ehdin vasta sunnuntai-iltana =). Teki muuten todella hyvää iratutua kaikesta siis koti, koulu ympyröistä ja mikä parasta KAIKKI joululahjat on hommattu.AAH ihanaa..=D. Nyt postittamista odottaa 3 pakettia. Delekoin ukolle ne sillä huomenna olen lapseni joulujuhlassa siis koulupäivän jälkeen joten olen varmaan aika poikki huomen illalla.

Mitä tulee joululomaan meillä on kokonaista 2 viikkoa mutta meille on annettu tehtävä kuntouttavat terapiat joka pitää olla valmis 2.1.09 ja minä en ole aloittanutkaan koko hommaa vielä. Se pitää tehdä Power point ohjelmalla ja esittää 5.1.2009..Yöh....työssä oppimis paikkaa ei ole löytynyt...alkaa tuntua epätoivoiselle sillä lähihoitaja opiskelijat valtaavat kaikki paikkakuntamme koulut.Älkää kysykö miksi?? Nyt alkaa tunti joten kuvia ehkä huomenna.

joulu-taustakuvat-joulupukki-talvi-maise