Kävin sitten viikonloppuna päivystyksessä kun äityi korvaa särkemään ja myös poskionteloa+kurkkua. Sain lääkekuurin mutta enhän minä älynnyt sanoa että lääke jonka lekuri mulle määräsi ei sovi mulle. Aloitin kuitenkin kuurin ja aattelin että syödään nyt sitten...sunnuntaina olinkin sitten niin kipee vatsasta että unohtui kaikki muut kivut! No ei muuta kun sitten tänään uudelleen lääkäriin ja tuomio..olen allerginen kyseiselle lääkkeelle ja uusi kuuri päälle. Ja kahteen tautiin lääkettä määrättiin+nenäsuihketta. Mulla on poskiontelotulehdus vasemmalla puolella (poski on turvoksissa!!) ja keuhkoputkentulehdus. Onneksi sain lääkkeet siis kunnon hevoskuurin( 875mg) jota otetaan 2x päivässä ja lääkkeen otin välissä pitää olla 12 tuntia väliä. !!

Ensi viikolla kun olen kuurin syönyt ja olen kunnossa niin verokokeisiin 10-12tuntia syömättä/juomatta sokeriarvot sekä kilpparikokeet. Katsotaan nyt mitä selvii, vai selviääkö mitään! Ja saikkua sain tämän päivän lisäksi huomisen vielä. Sitten taas ahkerana kouluun opiskelemaan... Oikeesti kipeänä en ole jaksanut edes ajatella koko opiskelua!!

Sayni yritän jaksaa huomenna laittaa pakettisi kuvan tänne ja kiitos aivan ihanasta kortista joka saapui tänään =).