Pyysin Nirunarilta kirjaimen ja sain K-kirjaimen =).Aikas hyvin oivallettu sillä justiinsa sitä salaa toivoinkin =).

Tässä siis 10 minulle merkityksellistä koota.

K-mono.jpg

Kissat- niitä minulla on "aina" ollut, lukuunottamatta 7vuoden taukoa muinoin..Rakastan kissoja.

Koirat-Myös koirat kuuluvat elämääni =)

Kirjat - Opiskelukirjoja tällä hetkellä luen ja bläräään paljon.

Kirjeet , Kynät ja  Kirjoitus - Tässä elämäni henkireikä jotka astuivat elämään kun olin 9vuotias eli 32 vuotta olen harrastanut kumpaakin.

Kasvatus - ensin eläimiä, sitten omat lapset, vara äitinä kasvatus ja nyt elämääni on hiipinyt ammattikasvatus...

Koulunkäyntiavustaja - tuleva ammattini jota rakastan jo nyt ..haluan auttaa lapsia ja nuoria olla/osata tukemassa/tukea, opastamassa/opastaa ja auttamassa/auttaa.

Koti - kotona voin heittää työroolini nurkkaan ja rentoutua. Koti on ollut ja tulee olemaan aina minulle rakas ja tärkeä paikka. Koti on siellä missä sinua arvostetaan, rakastetaan ja missä sinun on hyvä olla.

Kesä - Kesällä elän tai oikeammin puhkean kukkaan, olen energinen ja jo nyt lasken päiviä kesälomaan!!

Käsityöt ja Käsillä tekeminen - käsillä itse tehtyä olen arvostanut aina ja nyt minulle on tullut uusi ja outo piirre, olen alkanut neulomaan puikoilla, virkkaamaan ..olenkohan kasvanut aikuiseksi? =D.

Kipu - Kun särkee 24h/vrk on oppinut elämään kivun kanssa, niin osaa myös arvostaa sitä kivutonta hetkeä/päivää paljon paremmin.

Keski - Pohjanmaa - siellä olen syntynyt, kasvanut ja olen varmasti ikuisesti pohojanmaalainen..juureni ovat siellä.

Näitä olisi ehkä tullut lisääkin mutta tässä siis nämä 10:nen.

Jos haluat itse tehdä vastaavan , niin saat minulta kirjaimen,jonka sinulle valitsen.