160-2709-jippii_250.jpg

Olin tänään työssäoppimispaikassani kolmikanta keskustelussa ja opettaja+2 ohjaajaani pähkäilivät että pääsenkö läpi vaiko en..No ei ne tosia asiassa pähkäilleet vaan tenttasivat oikein urakalla minua.. =).Ja Jes monikaan ei varmasti tiedä miten paljon olen töitä tehnyt työssä oppimisjaksolla ....Sillä ei sitä monikaan usko ennen kuin isken tuon yli 50 sivuisen HENSUN= Henkilökohtainen näyttösuunnitelman nenän eteen ja sanon lukekaa siitä.

Sitten alkaa mennä perille että töitä on tehty sekä työssä oppimispaikalla, netissä että luettu "muutama" kirja. Ja annettu/suoritettu vielä 5 päivän mittainen näyttö!Ja olen jaksanut/pystynyt osallistumaan arvionti keskusteluun vaikka minulla tänä aamuna oli migreeni niin päätin että menen ...se mikä ei tapa niin se vahvistaa..periaatteella!! Ja kaiken tämän lisäksi perhe on hoidettu, mutta perheen ja kodin hoitamista en tehnyt yksin..siinä on suurena apuna ollut perhe, mies ja lapset! Eli nyt olen suorittanut Ihmisen kasvun tukeminen- tutkinnon osan !Tuuletuksen paikka vai mitä?? Lauantaina olisi tarkoitus hieman juhlistaa tätä! Koulu jatkuu huomenna ja katsotaan mulla on tunne että tänä jouluna monikaan ei saa itse tehtyä joulukorttia minulta! Tiedän että aidot oikeat ihmiset ymmärtävät miksi ei mutta ei kaikki...sille en voi mitään! Olen vain nyt niin onnellinen että MINÄ TEIN SEN!