Joo täällä ollaan kuumeessa kotina..Minuunhan ei yleensä kuume nouse niin kyllä vaan nyt nousi =(. Tiistai iltana huiteli liki 38 =( mitä lie Afrikkalaista hyppykuppaa tms kun mitään muita oireita kuumeen lisäksi ei ole kuin jumalattomat lihaskivut ja helvetinmoinen päänsärky =(. Noissakin vaivaa kerrakseen mutta outoa tautia..=(. Katotaan pääsenkö huomenna kouluun , ois pikkupakko sillä se on vika päivä ennen TOPS:ia...menen sitten vaikka puolikuntoisena..kelen..

Niin en tiiä käykö täällä enää kukaan muut kuin ANONYYMI ANNIT!! Taas ne on mun riesana -kettu- niin olen usemmalta nettikaupan pitäjältä ja bloginkirjoittajalta kysynyt mistä noita HÄNGLAR-leimasimia voi ostaa ja kenelle niitä ois tulossa -ei vastausta- =( . Mikähän siinä on että edes kauppiaat ei voi vastata kysymyksiin mitä kuluttajat esittää?? Missä on hyvä asiakaspalvelu nykyään?? Jos nyt joku täällä käy kertokaa mistä noita leimasimia voi ostaa?? Mulla on nykyään rajallinen aika jonka ehdin netissä viettää siis ihan huvikseni joten mulla ei ole aikaa "kierrellä" virtuaalisestikkaan noissa kaupoissa.

Antakaas vinkki mistä teen Media tehtävän kouluun ?? Sellainen joka koskee Lapsia/nuoria..

Onkohan mun SAY:lleni tapahtunut jotain ?? Syyskuun toista pakettia ei näy ei kuulu ja lokakuukin on jo alkanut!Outoa? Kumpa edes kommentoisit tänne jotain?

Kiitos Arja Googletin nyt uudestaan sanan Hänglar ja sain lukuisia blogeja joissa on käytetty noita leimasimia asrkarteluissa..=).Ei ainuttakaan netti putiikkia!