Enoni juhlat olivat siis Kinnulassa ja kyllä kannatti oikeesti mennä =)!! Minua oli odotettu!! Oli kuulkaas kuin olisi kotiin mennyt !! Uskomaton tunne.=D. Valokuvia en nyt laita koska kaikissa on ihmisiä ja tuskin he haluavat itseään netistä löytää!! Meitä vieraita itse sankarin lisäksi oli vaatimattomat 101 henkeä! Kaikki ei päässeet tulemaan jos olisi päässeet meitä olisi ollut n.150ja rapiat päälle. Tyttäret jutteli että kun eivät tunne ketään muita kun mun veljet ja siskoni ..lohdutin heitä.."Älkää välittäkö en minäkään kaikkia tunne mutta eikös se ole kiva tietää että nämä kaikki on meille sukua !!" 5862_ylilaidan.jpgHiih =D.Ja päivänsankari on kyllä pirtein 90-vuotias mitä olen nähnyt aikoihin. 85-vuotiaana vielä metsästi ja ampui Lintuja ja saalistakin sai.Nuorin hänen lapsistaan on pian 50-vuotias ja vanhin 70-vuotias josta ei myöskään olisi uskonut että on JO niinkin paljon ikää!!

Kuulin mielenkiintoisia tarinoita äidistäni ja myös lapsuudestani.Olenkin tämän viikon mietiskellyt kaikenlaisia sukuuni liittyviä asioita.Käväistiin moikkaamassa Jyväskylän seudulla vanhinta veljeäni ja hänen perhettään.Nyt jos saisin pidettyä paremmin yhteyttäkin sukuuni. Miehenikin oli yllättynyt siitä miten mukavaa, puheliasta ja lämminhenkistä sukua minulla on !! 7650[1].gif

Jotta teillä ei olisi ihan tylsää laitan tähän muutamasta leimasimestani kuvan..Näitä kuvia siis voisin vaihdellakin kunhan saan uuden musteen hommattua. Alkaa musta muste vedellä viimeisiään..

Leimasimista teen sivut ja päivitän sitä kunhan saan kuvattua ne..Nyt on olo karsee..sunnuntaina makasin migreenissä/fibrokivuissa ja Nyt on pikkiPirulla vatsatauti, ukko flunssassa ja minulle tulossa tuo flunssa..=(.

 

1474233.jpg

Ja sitten minun uusin leimasimeni Magnolian uimari.Kuten huomaatte minä hommailen näitä magnolioita hieman jälkijunassa..=).Ja värityksestä ei kannata välittää..

1474239.jpg