Kohta on Ohitse ToveriElokuu, vikan paketin postitin Lumikille tiistaina. Kohta pyörähtää käyntiin ToveriSyyskuu. Ihan mua jänskättää kenet saan parikseni=), olen pikkase jo kiertänyt kauppoja katsellen sillä silmällä että mitä voisin ostaakin. Ja jotain olen jo ostanutkin!! =)..jos saan parikseni sellaisen että hän ei välitä ostamistani (jotka on salaisuuksia siis vielä =D) pidän ne itselläni!!

Olen miettinyt että joskos laittaisin itsekin decon kiertämään..katotaan nyt kunhan päästään syyskuun juhlista ja lokakuun juhlista ohitse jos sitten =).Ihan toimeettomana en ole täällä ollut vaikka blogia en olekkaan ehtinyt päivittään!! Olen urakoinut!! Kortti Tehdas pyörähti käyntiin.Olen urakoinut 3D kortteja ja ATC-kortteja ja vähän muitakin kortteja =).Ne esittelen sitten joskus big SuperSmileys (166)kun on oikea aika. Pitäisi Lyylillekin ne sivut perustaa..joo ja suurin huolen aihe on tällä hetekkä Naapurin Mummo...Monet sydämmen tykytykset on jo saatu ja mummo kotiutui eilen sairaalasta kotiin!! HuomHän ei ole sukua, hyvä naapurimme kylläkin!! Jatkan höpinöitäni joskus toisten!!

Käykääs muuten katsomassa Triin sivuilla on kaksi paikkaa auki MINUN LEMMIKKI decoon.