Toveri kesäkuu alkoi ja minun parini siinä on ARJA  ja olen arjalle 2 pakettia lähettänyt en vaan taas ole kuvia jaksanut ottaa kun kipenä olen ollut..=(.

Mutta Arjalta olen saanut ihania juttuja ja tässä niistä kuvia..Katsokaa mitä iiiiiiiiiiihanuuksia!!

655852.jpg

Ja tässä viime viikolla tullut paketti. Ihania kissoja ja ihania tarroa, papereita ja tuo kansio..<3.Iso kiitos Arja näistä..katsotaan mitä keksin sinulle tällä viikolla =).

655853.jpg

Tälläisia ihanuksia sain tänään maanantaina 18.6

669952.jpg

Ja koska matka lähestyy laitan oman ja vikan pakettini tällä viikolla ARJALLE menemään =).Kiitos Arjalle hurjaSti kaikista ihanuukSista!! Kun heinäkuun lopulla palaan kotiin on minulla paljon ihania materiaaleja joista askarrella kaikkea ihanaa =D. Toivottavasti Arja on pitänyt saamistaan paketisa yhtä paljon kun minä hänen laittamistaan ..