Juu mistähän aloittaisin..?? Toissa Sunnuntaina eli 22.4 sain todella kovan kipukotauksen (jos joku on kokenut sappikivi kohtauksen tietää mistä puhun..kipu oli sappikivi kohtaustakin pahempi ja selkään munuaisten kohdalle koski niiin perrrke.......ti!! Ääneen huusin tuskasta -vaikka yleensä en helposti tuskasta huuda. Mies soitti päivystykseen kaikki ajat menneet (muka, 12,00 päivällä) jo!! Käskivät ottaa buranaa ja juoda runsaasti vettä.No tein työtä käskettyä join ja tein sen buranan kävin sohvalle kippuraan..ja olin nukahtanut..Kun heräsin edelleen koski niiin perk.....i mutta aattelin kai se  ohi menee jne... Sunnuntain-Maanantain välisen yön nukuin sellaiset 2-3 tuntia ja ravasin vessassa..Kyllä oli kakkamainen yö...!

No Maanantaina mulla oli se Lääkärikeskuksen aika (yksityinen) ja kun olin sinne menossa en katsonut tarpeelliseksi soittaa arvauskeskukseen.Siellä otettiin pissakoe ja tehtiin muuten perusteellinen tutkimus =).No pissassa OLI verta mutta ei  ottanut kantaa mikä minulla voisi olla.

Sunnuntaista ---->lauantai iltaan 28.4 mä kestin kuumeilua, väsymystä, pahaa oloa, kipuja ja kaikkea mahdollista..ja lauantaina kun kuume alkoi nousemaan ja olin puoli horroksessa soitin päivystykseen ja sain ajan! Siellä pääsin melkein heti sisälle (oli muuten komea nuori mies lääkäri ja mukava/asiallinenbig SuperSmileys (134)) ..ja nyt tämä lääkäri tutki kunnolla koputteli ja naputteli selästä, paineli vatsaa jne..ja sitten pissa ja verikokeisiin . Oli muuten "kivaa" kun suonet karkasivat ja hoitaja pyöritti neulaa ihon alla...auts...tunnin verran odotettiin ja sitten takaisin ääkärin luokse..Ja mulla siis on paha virtsatie tulehdus ja verta pissassa jne..ja lääkäri epäili vahvasti että munuaisissa on kivi/kiviä..siitä päätellen mistä kipu alkaa ja mistä se tulee "ulos". Lääkekuuri ja jos kivut ei lopu/voimistuu/tai alkaa uudelleen heti välittömästi sairaalaanja tarvittaessa särkylääkettä mutta EI missääntapauksessa Buranaa !!!  Ennen kuin lääkäri määräsi kuuria hän kertoi itä oma lääkärini oli kirjoittanut tietoihini ilman että on nähnyt minua  tai kuullut ääntäni! Oma lääkärini teki pahan virkavirheen, katsotaan mihin homma etenee...big SuperSmileys (234).

Nyt 30.4 on eka ns hyvä olo ruokakin maistui, kipuja on vielä mutta ei pahoja! J nyt päätinkin tyhjentää kamerani ja lisätä tänne kuvia mitä kaikkea olenkaan saanut =).Vielä olen toipilas mutta yritän saada Niskun kortit valmiiksi huomiseen mennessä..ei puutu kuin 3 korttia...ja sitten ne ois valmiit!!

Kohta siis päivitän lisää.... 

Tässä Nökä Herralta Vapun toivotus terveiset...Pääsi nukenvaunuihin nukkumaan..tai ihmettelemään mikä tuo kuomu on!!

554342.jpg