Tänään oli oikeastaan aika kiva päivä VAIKKA suruakin TAAS tuli =(.

Mulla oli työkkärissä aika ja istuinkin siellä tunnin.Mitään en vielä voi paljastaa mutta nyt mun terveydentilaa ollaa kartoittamassa..sen verran voin toki tässä vaiheessa paljastaa =).Ja toivottavasti se kaikki mitä työkkärin vakituinen asiakasneuvojani minua valisti MINÄ tovon että kaikki se toteutuisi ainakin vuoden sisällä! Toivossa on hyvä elää!! Liikoja en toivo sillä kun toivoo liikaa putoaa vaan liian korkealta ja sitten ottaa pattiin!!

Ukko kultani vei Roopeliinin korvakontrolliin ja mä arvasinkin tän kun koirulia seurasin pari päivää että kaikki ei ole kunnossa.Hiiva on onneksi parantunut(kuinka kauan on hyvä?) mutta edelleen korvatulehduson päällä ja nyt aloitettiin antibiootit+korvatipat,korvaa pitää huuhdella 2x päivässä ja korvan lehdessä on sellainen tulehtunut kohta joten sitä hoidetaan septidinillä. Pääsee Lyyli toteuttamaan haavettaan..Lyyli kun haaveilee eläinlääkärin ammatista (voi haaveet muutta vielä monta kertaa=D ). Minä lupasin opastaa Lyyliä tuossa korvanlehen puhdistuksessa ja hän saa mun avustuksella sitä sitten hoitaa. Oli pakko ottaa antibiootti kuuri koirulille koska jos emme olisi ottaneet korva ei olisi parantunut siis se reikä tärykalvossa ja kuulo olisi alentunnut! Se olisi aika sääli jos 3vuotiaalla koiralla lähtisi kuulo ! =(.Koko lysti nukutuksineen päivineen +lääkeet tuivat maksamaan rapiat 115€..että on Ihanan Kallista!!!

Iltapäivällä kävikin sitten vuorostaan ukkoKultani lääkärissä ja mä jo aavistelinkin jotain tälläista kun ei ole tota flunssaansa hoitanut kuntoon vaan on aina puolikuntoisena lähtenyt töihin.Hänellä saattaa olla kuumeeton keuhkokuume joka on kuulema vaarallisempi kuin se kuumeellinen ! Kävi kuvissa ja verikokeissa ja lääkekuurille ja uskomatonta miten yksi antibioottikuuri maksaa maltaita..=(...pelkät tabut 45euroa !!!  Ja taas On niin IHANAN KALLISTA! =(

Mun piti tehdä tänän vaikka mitä...mutta kaikki hommat jäi tekemättä..okei Nökö ja Sulo lähti tänään omaan kotiin ja mulla on kuulkaas niitä karvasia poikia jo nyt ikävä ..sniif...Mitäs muuta no Lyyli on kerjännyt jo monta päivää että ottaisin hänelle omat sivut..pitää nyt katella mitä teen jos kovin innostuu noista ATC-korteista niin kai mun sitten täytyy ...mietintää..

Enkeli Atc:t yritän saada matkaan viimeistään torstaina ja monta muutakin juttua pitäisi saada matkaan!! Huoh..ei mulla hoppu ole, olen vaan älyttömän väsynyt!!Siis en niin että unettais vaan ihan toisella tapaa väsynyt!!

Laitoin viikonlopun aikana huutonettiinkin tavaraa myyntiin ja nyt päätinkin että luovun KAIKESTA ylimääräisestä.Varastossa ois nukenvaunut joilla Lyyli on leikkinyt 4vuotiaana viimeksi ja ne halua pois tilaa viemästä.Kirjoja ja lehtiä ois vaikka muille jakaa ja leluja..vaatteita..huoh !!!