Noniin kun ei väsytä lisäänpä decoiluita tänne ..elikkä olen tuotakin harrastanut jo useamman vuoden ja olen yahoo:n parillakin eri swappauslistalla jossa swappaillaan kaikenlaista kuten decoja,slämejä(slam),ATC-kortteja,askartelutarvikkeita jne..jne...Kaikkia decoja en ole kuvannut mutta ne kauneimmat tai parhaiten onnistuneet olen..

Ekassa kuvassa on VintageART deco jossa materiaalit lähetti muistaakseni Päivi minulle eli jokaiselle tuli oma pari ja lähetettiin materiaalit decoon siis kaikki muu paitsi ei decon sivuja/kantta.Tuo kuva siitä decosta on huono ja oikeasti vaikka itse sanonkin niin decosta tuli upea.Ja tämä on kansainvälinen eli KV deco joka kiertää muuallakin kuin suomessa.Tämän decon tein muistaakseni alkusyksystä 2006.

380737.jpg

Ja tämä on sitten Black Cat-Deco ja myös saman FS:n ryhmän decoja olisiko ollut myös syksyltä 2006.Iso musta kissa on kirjepapru .

380736.jpg

Lehmä-Cow deco syntyi myös muistaakseni FS-ryhmän kautta ja syksyllä 2006 eli tarkemmin sanottuna Syyskuussa 2006.Tuo Lehmähän on Jan Visin kortista kopioitu Valokuvapaperille silloin kun tulostimeni vielä toimi.

380740.jpg

Ja tämä syntyi joko muuten vaan tai sitten juuri FS:n yhteisön swapista joskus vuonna 2006 alkuvuodesta ehkä..Ja tässä on tuo Vanha valokuva on jälleen hyvä laatuinen tuloste jonka sain ystävältäni Britt:ltä.Tämän decon tekemisessä kuten ensimmäisenkään en ole käyttänyt kontaktimuovia koska sitähän ei saisi noissa ART decoissa käyttää ..niin ne tuolla suuressa maailmassa väittävät!Mutta noissa art deco swapeissa se on ainakin joillakin ryhmillä jopa kiellettyä eli ei saa kontaktoida.Liiman sijasta olen käyttänyt kaksipuoleista tarrakalvoa (joka on tosi hyvä keksintö) ja sitä olen ostanut mm:täältä ja myös kaksipuoleinen teippi on tässäkin askartelussa oivallista! =D Ja myös ATC korteissa käytän sitä pysyy kankaatkin kiinni! Suosittelen!

380741.jpg