Iso KIITOS Sandylle kun neuvoit minua tän blogin ulkoasun kanssa !!Ilman sinua olisin ollut oikeesti hukassa !! Muistan sinua jotenkin en meinaan unohda ketään joka auttaa minua =)!!

Joo meillä sairastettiin 2kokonaista viikkoa sitä hiivatin NORO virusta..=( ensin minä ja sitten Noora ..hyi mikä tauti!!Nooralla se oli kaikista pahin..Toivottavasti jälki tauteja ei tule!

Askartelin viikonloppuna Ystävänpäiväkortteja ja ATC-kortteja =).Kuvat laitan niistä myöhemmin ja kaikkia en voi julkaista sillä salaisuudet täytyy pitää loppuun asti =).

Hetki sitten tuli posti =) ja siellä oli iik postia SAY:ltani =).Avaan kirjeen myöhemmin kun on aikaa ja laitan taasen kuvia ..minulla on oikeasti ihana say ..<3 Hän lukee varmasti ajatuksiani niin ihania juttuja olen saanut häneltä...Vielä en ole käyttänyt muuta kuin ekasta paketista yhden jousen josta tein nukkekotiin (jonka remontti ei ole vieläkään alkanut, mistä vuorokauteen saisin lisää tunteja?) vispilän..senkin kuvaan kunhan ehdin/jaksan ja muistan!!

Laitan tähän kuvia edellisestä hiekkaoliivin vaihdosta saamani Ruoka ja Kahvi/tee kortit jotka teki kati ja laitan linkkejäkin kunhan ..ehdin ja kun osaisin..

366854.jpg

yllä siis katin kortit..virnistelin täällä kun huomasin että ohoh hoh meillä onkin sama aihe..=).

Ja nämä kortit tein maijulle aiheet oli Kiiltokuva, enkeli, kukka, Vintage ja keiju.

Maijun kortit laitan jälleen myöhemmin....

366865.jpg

Lisätäänpäs tähän vielä kortit jotka sain ninskulta ..niskukullalta =) viime viikolla..kuvia en meinaa saada tänne millään..höh ..siis Hän kultsini lähetti tälläiset kiiltokuva kortit:

369121.jpg

ja minä lähetin muistaakseni tälläiset..hani korjaa jos meni väärin =)..

369126.jpg

Meillä ei ollut mitään ns aihetta ...mä vaan ihastuin noihin ninskun kiiltokuva ATC kortteihin..Muuten jatkossa ehkä laitan nää ATC kortit tonne ATC vaihdot kansioon..Niin ehkä =).